Here is to all the heartbreakers

Igår kväll så drog jag, Lou, Emelie och Tuva till vby med Hannes på fest. Hade de trevligt och kom hem runt 4 inatt... Sjukt segt att gå upp vid 8 och arbeta sig till välllingbyhallen där mina babies, 96-brudarna hade sm.
Sedan så var de bara att ta sig hem efter minishopping av läkemedel och mat, äta och städa hemma och sen iväg på basket igen, Denna gång med Viveka, Lollie och Maxi. Mycket rolig att spela fjollbasket med Max och Lou, och 96orna vann sin match :)
Sedan hem och så kom Nils hit och vi tittade på gladiatorerna, sedan lekte gladiatorer med min familj (yes...) och pratade om världens problem (Y)
Nu är jag ensam, pratar med Filip i telefon (eller han pratar med sig själv)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0