Åh herre

Gud vad jag inte borde ha en blogg egentligen.. blir bättre när jag får min iphone (aldrig...fanfanfanfan vaaaarför är jag så dålig med pengar?!)
haha de har varit exakt 10 dagar av blogglöshet... Vad ska man säga?
Jag har levt iaf. Har börjat i skolan igen, känns juh sådär. B i bioligi/genteknik. Suck. Ända ämnet jag ville ha A i, åt helvete...
Basketen suger (Y) haha förstår inte hur något man älskar så mycket kan vara så frustrerande ibland? Men men, överleva 1 halvt år till (haha fuck no, min födelsedag närmar sig. woho. )
Vad har jag gjort då? Vart på någon fest, gått i skolan, tränat, lekt? En massa grejer som är lite sisådär hemliga. Glad tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0