Keep your heart a stone

Hehehe oj. Glömde jag hade en blogg, de händer ibland!

Vad har hänt då? Vet inte, livet rullar. träning skola och värld värld värld.
Åkte ut i killergame, suck... Fuck Ville, just sayin´

Håret är mörkt igen (yes yes yes yes yes) och känner mig iaf lite sötare. Blir även sjuukt glad när jag tänker på att jag ska till Trysil med skolan i viner också :D (hihihi lycklig tjej, Tuva Lolpop, Lollo och jag själv mihihi)

Imorgon ska jag övernatta hos min kära kusin och sen blir de match mot F96 på kvällen, vi ska krossa dom!

Kommentarer
Postat av: sofia

FUCK YOU. ni ska inte alls krossa oss :O

2011-11-30 @ 20:07:46
URL: http://mydaysinmyways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0