En mjukare värld

Skola idag. Börjar med engelska, dötråkigt - ville sova.. Sedan lunch (oätligt, dvs jävligt hungrig malin som inte ätit frukost :( ) och sedan gympa och boxning. Tuva langar sex-pose ist för slag och jag ägde sönder Fredrik på "knä/rumpknopp"

Sedan blev de strömaavbrott och grejer.. Jag och rira satt i våra handdukar och väntade på att vattnet skulle komma tbx. Asume...

Efter detta så var de att "jobba" med biologin med Tuva, halva N1a i biblioteket=ingen jobbade utan visade bara bilder på snygga människor som någon skulle haffa på facebook. Min klass alltså <3

Sedan hem med sällskap av Emelie ett tag :) Saknar min mobil.... behöver den för att trassla tillbaka mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0