En av världens VACKRASTE människor - något av de finaste som finns

Skola från 8.30-16.30

hjärtat slo i botten sista lektionerna, slutade väl andas x antal gånger, mådde pyton av uttmattning och uttråkan... :S

Sedan åke jag till Ett Glädjeämne. En människa som är så där jättejätteviktig för mig. Hittade henne på golvet, vi slutade på golvet, men av skratt.

Hon tog med mig på prommenad, visade en skimmrande värld (Stockholm i mörkret, herre vad de är vackert)

Målade alla naglarna i olika färger, lyssnade på EN låt och spelade skippo.

Jag älskar den tjejen, hon är som ett ljus. Som ett sådant där innre ljus som gör en alldeles mjuk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar diiiig tjejen min underbara fantastiska skrutta!!!!!!!!!!!!!

2011-11-11 @ 22:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0