Öppet brev till pojke

Hej Daniel

Hoppas nästan att du inte ska läsa det här.. Du kan sluta nu om du känner för det.

Men ehm..

Jag ville bara säga att jag verkligen tyckte om dig och att du är en fantatisk och snäll människa. Vi hade det bra faktiskt men jag vet hur det känns när man inte tycker om en person längre (någon som kommer ihåg Eric?) och det var bara bra att vi gjorde slut i så fall. Klart jag önskar att vi kunnat vara tillsammans fortfarnade, men vill inte det som läget är nu.

Vi var aldrig perfekta, och vi hade en del fel. Men nu är jag iallafall glad över att, for once, fallit hals över huvud för en annan människa. Slutade i krasch denna gång, kanske slutar i mjukare fall nästa gång.

Du kommer alltid ha den där lilla biten av mitt hjärta, den där första-riktiga-pojkvännen-skärvan. Samt ett par andra små skärvor. Men men, jag har en liten skärva av dig ändå :)

Och jag mår "bra" nu. Var inte ledsen, ångra dig inte! ora dig inte för mig och slå den där jävla Lisa innan jag misshandlar henne och hamnar i fängelse. Sandell kan även han få en smäll.

Jag är glad att du vågade skicka det där smset, även fast jag först slängde mobilen ifrån mig när jag såg ditt namn, för det gjorde det lättare för mig att förstå och jag fick svar på frågor jag undrat över och som har sårat mig i mer än ett dygn. Och mår som sagt "bra" nu, lite ledsen fortfarande, men hey inte varje dag man förlorar någon som du.

Jag älskade dig :)


// Malin


Kommentarer
Postat av: frida

VAAAA SÖT DU ÄR !!!! jag ska få reda på vad det stod i det där smset när du är hemma ifrån england!! och vad var det där med lisa??!?!?!?! hon trackar fredrik också ;) haha.

2011-06-25 @ 20:21:23
URL: http://rulesaremadetobebroken.blogg.sr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0