För att bloggen ska vara vid liv

Dag 01 – Vem är jag
Dag 02 – Mina dåliga sidor
Dag 03 – Favorit bloggar
Dag 04 – Vad jag vill med den här bloggen
Dag 05 – 10 saker ni inte vet om mig
Dag 06 – Mina drömmar
Dag 07 – Personer jag stör mig på
Dag 08 – Drömkillen
Dag 09 – Saker jag saknar
Dag 10 – Det här ska jag bli när jag blir stor
Dag 11 – I min väska
Dag 12 – Favoritlåtar

Dag 1 - En bild som aldrig dykt upp här
Dag 2 - Favoriter bland mina egna bilder
                                                    Dag 3 - Älsklingsbild
                                                   Dag 4 - Bilder på det bästa du vet
                                                  Dag 5 - Någon/något du älskar
                                                 Dag 6 - En bild om kärlek
                                                Dag 7 - Favoritfotoplats 
                                               Dag 8 - redigerade bilder
                                              Dag 9 - Dina minnen i bilder
            Dag 10 - Då till nu. Ändrats??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0