De här kan bli långt

 
Dag 07 – Personer jag stör mig på

Dag 7 - Favoritfotoplats 


Haha, personer jag stör mig på. Oj oj det här kan bli lååångt!

Jag stör mig på det mesta. Idioter.Folk som inte kan åka buss och tunnelbana som normala människor. Folk som inte duschar. Folk som stirrar på en. Uppmärksamhetshoror. MIN MAMMA. Folk som inte svarar på sms.
Folk som tror dom vet allt. Folk som mobbas. Idioter i allmänhet. Gamla människor som gnäller på dagens ungdommar (host*min mormor*host) Folk som inte vågar bli kära. Fegisar. På folk som tror att facebook är en utvikningstidning eller en privat dagbok. Folk som ljuger. Att mina växter dör. Gymnasium. Läxor. Smärta. Busschaufförer som kör fel. Idioter.

Min favoritfotoplats är himmlen, och havet <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0