Dagen

Tänker inte ursäkta mitt ursula bloggande. För en gång skull lever jag lite, är lite lycklig.

Idag var jag först i skolan hade noprov OCH NU ÄR JAG KLAR HELA FUCKING GRUNDSKOLAN! Haha inte för jag int ehade slutat bry mig för läänge sedan men ändå. Varje gång jag tänker på det börjar jag le, hoppa skutta dansa. Fy faen skolan är över. Jag skulle kunna dö nu!


Sedan in till stan med min Viveka. Hade de myspys med den bruden samt letade balskor. Det har dock kommit fram ett problem. När jag står still har jag världens högsta hålfot men när jag går blir foten platt som en pannkaka. Kommer ble MEGA PROBLEM med att hitta skor... Yeahey... Sedan att jag tydligen har exakt 39,5 i klackar gör inte saken bättre.

Sedan träning. Gick väl hyfsat. Alla träniningar anses fantastiska om jag sätter en trea. Alltid. Humörhöjare dom där :)

Nu ska jag bara smöra sööönder för min mamma så jag kan köpa kläderna jag kollade på med LaViv.


Trevligt liv tills nästa möte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0