Dag 8

 
Dag 08 – Drömkillen
Dag 8 - redigerade bilder



Haha, min drömkille.
En pojke som skulle vara helt perfekt för mig, hur skulle han vara? Måsta bara klargöra att jag inte tror på perfekt, själsfränder eller annat tjafs.

Men

Om jag fick designa någon till att bli perfekt för mig skulle han:
Vara lång, snygg, mörkhårig (gärna ganska långt, rufsigt) muskulös men smal. Mörka ögon, blå gröna eller bruna spelar ingen roll. Jag vill egentligen inte ha ögonen, mer "blicken", Hur han ser på mig.

Jag skulle vilja ha någon som älskar mig mer än sitt eget liv. Egentligen är det allt jag begär (liten begäran..)
Det är småsaker som är viktiga också. Någon som älskar att se dig i hans kläder, någon som håller i din hand. Någon som vågar se dig gråta, allt, ja allt sånt där.
Han kan vara vem som helst.

Jag tror på kemi romantik och lycka.
Inte på själsfränder och perfektion och rosabubbligt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0