Dag 5 (igår)

 
Dag 05 – 10 saker ni inte vet om mig
Dag 5 - Någon/något du älskar


1. Jag kan inte ta hand om växter. Jag glömmer att vattna dom och dom dör. Hela tiden
2. Jag får panik och är extremt rädd för spyor och folk som mår illa
3. Jag blir arg lätt men är bra på att be om ursäkt (så länge jag tycker personen ifråga förtjänar en ursäkt)
4. Jag älskar att bara ligga och göra ingenting. Helst i en varm säng med min snygga pojke
5. Jag hade mentala sammanbrott ungefär två gånger i veckan när jag inte fick spela basket på nästan 8 veckor. Grät och skrek att allting var så orättvist.
6. Jag äter alltid upp glass och kakor och chips som finns i skåpen hemma och alla blir alltid arga på mig.
7. Jag gillar egentligen inte äta med gäster och så, fast maten är iofs god
8. Jag älskar några få människor av hela mitt hjärta men skulle ändå kunna dö för en främling
9. Nu börjar det bli svårt.... hmm... Jag önskar jag hade massor av pengar så jag kunde flytta hemifrån och slippa alla jobbiga bråk med min familj.
10. Om jag dog imorgon skulle jag dö lycklig



Den här bilden är kärlek.
Något som jag 'älskar. Jag älskar att se par som håller handen på stan eller som pussar varandra när dom ska åt varsit håll. Jag älskar smeknamn och att se folk titta på varandra.
Jag älskar att man inte kan bestämma sig för att bli kär. Man bara faller.
Ändå har jag bara varit kär 2 eller 3 gånger.

Kommentarer
Postat av: Karin

Vadå 2 elr 3 gånger?? :O

Det har du inte berättat, tror jag :/

2011-05-10 @ 22:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0