Ännu bättre nu

Lätt att andas nu.

Behövde det där. Vara med snygga brudar och skratta. Träffa snäll pojke och prata om annat och allt. Prata med Daniel, reda ut vad som gått fel. Bara två små frågetecken kvar.. fixar imorgon

Imorgon är en ny dag och blablabla. och det känns som en ny, bra, dag.

En bra dag.

Yepp yepp Jag  kommer bli okidoki, snart :) och det känns som om snart faktiskt inte är så långt borta.

Förlåt för alla töntinlägg alá falska fjortisar. Men ibland behöver man bara säga hur vidrigt man mådde, och att man mår bättre.

Någon gång fick jag frågan vad jag ville med min blogg, har ett svar nu: jag ville kunna lösa någonting skriva ner mina fucked-up känslor och veta att det ändrade något hos någon. Och det har jag väl nu.

Så, ha det bra bara. Lev för fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0