Im A Bad Boy, For Breaking Her Heart. And Im Free Fallin, Fallin

På denna blogg kör vi på dagsuppdateringar. Ursäktar om någon tror att jag gick och dog av min huvudvärk! Överlevde :O

Idag så blev väckt vid HALV NIO. galet. sinnesjukt. stört.
dampade-som-fan. vaknade. släpade mig igenom dagen.

Neee vaknade åkte till Heron City för mina syskon (dom där tre konstiga ni vet) men jag ville inte se deras barnfilm (så sjuuukt o-coolt liksom, inte alls min stil...så mogen jag är!) så jag åkte å shoppa i skärholmen istället. Mkt coolare å shoppa helt ensam juh... Köpte en bara en bh även fast jag har massa pengar...skumt

Sedan träning. 

Sedan hem.

Nu: vänta ut klockan. Alla är välkommna att smsa mig om sina världsligaproblem så jag glömmer mina egna. Sjukt awesome. Mycket punkter nu. Men Lollie säger att man bara gör punkter när man är seriös. Och detta är en äckligt seriös blogg. (inget utropstecken nej nej)

UPDATE: förlåt att jag är dööötråkig!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0