för jag har tråkigt

Har du pussat nummer 2? 
Daniel, haha neeej jag vågar inte :S tänk vad läskigt å pussa DANIEL
Vad har du för relation med nummer 20
Hugo, han är Camillas (min 8åriga systers) babycrusch, och min granne
När ska du träffa nummer 30?
Kusin Karin, venne men snaaarrt :D
Är nummer 18 söt?
Lillasyster, ja, som fan
Vad var ditt första intryck av nummer 13.
Fred, kmr så inte ihåg :S
Gillar du nummer 14?
 Gabbie. jaaa :)
Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Rumpis - jaaapp :)
När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
Jessica- manana baby ;)
Är du nära vän med nummer 23?
Ida, venne vem de e :S
Har du gått på bio med nummer 4?
Elin moster, yeepp
Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Louise Berlin-sjäälvklart ;)
Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Elise H- haha aldrig snackat me?? (hannas gamla mobil=hannas nr)
 
Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Emma C- japp
Vad har du och nummer 24 för relation?
 Linnea- basketkompis :)

Vad skulle du vilja göra med nummer 26?
 Lollie- aaaallt möjligt älskar den tjejen :)

Vad är det bästa med nummer 8?
Emilia- venne vem de e e heller...
Brukar du och nummer 16 träffas?
Gunesh- jaaa :)
Nummer 10 nedifrån, är han/hon snygg?
Sofia R- jadå
Har du pussat nummer 5 nedifrån?
Vicky A- hahahahhahahahha fuck no
Är nummer 45 uppifrån någon du vart hemma hos?
Sofia- nepp :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill veta va som händer kusiiiiiin!!! UPPDATERA!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2011-04-30 @ 17:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0