Snor lite

MINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: svart
färg 2: svart
färg 3: rosa

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja
Fått ditt hjärta krossat: oja. Inte särskillt trevligt alls, försök undvika de. Det gör nämligen ont,
Träffat någon som förändrat ditt liv: Haha japp. Synd bara att han inte finns kvar
Fått reda på att någon har pratat om dig: oja..
Kysst en kompis: kompis? :S

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Ne, gillar mitt namn, faktiskt.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Kommer ej ihåg. Var glad över mina presenter. En lycklig tid, tänk va dallt ändras
Vilken tid vaknade du idag: 12.25
Vad gjorde du igår runt midnatt: smsade med söta pojkar
Någonting som du längtar till: tillbaka till när jag var lycklig och till england
Senaste gången du träffade din pappa: alldeles nyss, inte världens roligaste möte direkt..
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: hahah, oja, mycket mycket. En speciell händelse var väl den 25 maj 
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Hmm.. Jag är ganska säker på de
Vad gör dig irriterad just nu: Världen
Långt eller kort: Långt
Vad gillar du gällande dig själv: att jag slutar ljuga..

DIN FÖRSTA:
Operation: Nope
Piercing: bara öronen
Tatuering: Vill så jävla gärna, har 5-6 stycken plannerade redan
Bästa vän: Josefin
Sport: basket!!!
Husdjur: Min lilla älskling Sushi <3
Vaccination du minns: höm?
Alkohol du drack: Rom, fy.fan.vad.äckligt, värre än vodka,

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: För ett halvår sedan ögonen, utan tvekan, men en del människor har jävligt fina läppar. Men ögonen,
Kramar eller pussar: pussar! (kyssar)
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: haha mysig! 
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar!!!! *yum*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0