Och världen fuckar upp sig, igen

God kväll mina kära!

Jag har varit i skärgården i två dygn (andra dygnet ENBART för min mamma nu ska köpa en finfin luftmadrass till mig, got to love mutor)

Första dygnet: åkte båt, dvs sov jävligt skönt och lyssna på musik, ända tills vi kom fram. Mös, lagade mat, badade lekte med småglinen oså vidare.

Sedan kom natten (dramatiskt)
Tältet var fuktigt, äckligt och varmt. Kunde inte somna, var vaken tills 12-1 någon gång, somnade till, vaknade, sommnade, tills kl.3.

Då började dom, dom jävlarna
Hur många jävla fiskmåsar som helst som bara kaklade och kaklade som ett gäng gamla skvallerkärringar. Efter att försöka sova i en kvart gick jag ut ur tälthelvetet och satte mig på en klippa, funderade på hur man effektivast dödar över 50 fiskmåsar med bara händerna. Så blev det tyst ett tag och jag var så galet lättad. Så kommer det en liten jävla mås och säger:

- Meeup??

och dom  börjar kakla igen. Skitfåglar!!!! Somnade väl runt 5-6 med hörlurar och Radin i öronen och vaknade av fåglarna igen vid 7. Hat

Andra dagen åkte vi till sandhamn, tänkte allvarligt ta en båt hem men mamma mutade med tjockmadrass :) hehehe!

Och nu är jag heemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0