Helluuu

Somnade igår väldigt tidigt pga fruktansvärt äcklig huvudvärk. Sitter fortfarande i... Kombinationen springa+bada kallt+dricka för lite vatten+äckligt väder+för mycket dator tog tydligen kol på mig...

Idag tycker mina föräldrar att vi ska bege oss ut i skärgården. Ehm? DET REGNAR ERA FJANTAR!
Men de ska tydligen inte hindra oss, sjukt mysigt eftersom mobilen laddat ur och jag inte hittar laddaren dvs, jag måste umgås med min familj! Sjukt bra, verkligen!

Jaja sluta klaga...

Har iallafall insett att jag älskar mina kläder :) mihihihi! Tyvärr så är det juh alltid så att när man för en gångs skull känner sig söt så är det ingen omkring som ser en. Mycket irreterande fakta... Som att man är som snyggast innan man ska gå och lägga sig osv....

Ska sluta lalla runt och ist gå och göra ingenting någon annanstans

Hare braaaaa!



Galet vacker fjäril. Fotad och så där av lilla mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0