En värld utan sprickor kan aldrig finnas bakom murar

Hola!

Gick upp tidigt av mig själv, så idag har varit en låång dag!

Sprang i morse, döda mig. Kom hem, badade i vattnet och tvingade Anton att konversera med mig!

Sedan så försökte jag slå ihjäl lite dötid... gick sådär!

Och sen in med Viveka till Storstaden och "shoppa". Pankare människa får man leta efter :(

Nu hemma.

Any second kommer min bror spy av huvudvärk. Jag ska gömma mig under sängen med hög musik och försöka att inte få en panikattack, vi syns


Åh juste, läser bra bok, maria magdalena (jesus "flickvän") rekomenderas till alla som inte är rädda för böcker

Kommentarer
Postat av: Viveka ♥

Hey you!

Ville bara meddela att jag älskar din header. Missade att säga det förut! ♥

2011-07-29 @ 00:48:29
URL: http://vivekamindelof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0