Mitt 2010

Jag började året olyckligt kär, önskade till dom fina små raketerna att 2010 skulle bli bra. Jag fyllde 15 år i början av januari och fick världens bästa present, att åka till spanien med mina föräldrar. Jag spenderade februari en bubbla av skola och basket. Jag åkte skidor med klassen i Kungsberget och sedan bar det av med mamma och pappa till spanien, blir fortfarande glad när jag tänker på det!
Jag praoade på DN nyheter och la mina jouarnalistdrömmar på hyllan, ville bli något annat. Vi spelade mera sm och sedan var det dags för GBG-basketcup och sedan sommarlov.
Jag kommer aldrig glömma den sommaren, för det var min första levande sommar. Min första galna knäppa virriga underbara sommar! Det var basketläger och bad och drömmar.Det var en massa härliga dagar med Shani Nutter, min aussie-släkting. Gick från mjukrock till Taylor Swift och John Mayer.
Jag blev tillsammans med Eric, åkte på klassresa och klättrade på tak, tränade med U-18, gjorde slut med Eric och blev allmänt mördadad orienteringshelveten och stukade fötter hade en minnesvärd höst. Sedan blev det vinter igen och jag frös ihjäl, bestämde mig för att vara den lilla människa jag är, träffade någon väldigt speciell som ändrade min syn på mig själv och blev kär för andra gången i mitt liv. Så nu jävlar ska 2011 bli lika jävla bra som mitt 2010!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0