Breakeven

Har denna dag gått runt och pratat som en påtänd ekorre. I vanliga fall pratar jag i en hisklig fart (förlåt elisabeth, bättrar mig promise...) men när jag låter som jag gör nu blir det ett mkt jobbigt chattrande ljud...

Hade syslöjd först....yey...

Alltid lika kul! bara en enda gång nu :D efter det så spanska (förhör imorgon...på reflexiva verb...lycka till)

efter denna mkt givande lektion så var dee luunch å sedan so.

Maria är som vanligt underbar och låter oss titta på film OCH gå tidigare :D

Sedan teknik+träning+fys - gick hyfsat

God nattt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

var har min vackra malin tagit vägen med sina underbara inlägg?

2011-01-18 @ 21:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0