test del 2

Har du pussat någon som är fyra år äldre? duh? pussat ja, farmor, farfar resten av världen?
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? naje
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
Har du ljugit på någon fråga än då? räknas ironi?

SEXTON VEM:

Vem är din bäste vän? mina änglar <3
Vem älskar du? mest i hela vida världen eller randoom? alla mina vänner, min familj och min Daniel¨!
Vem vill du bli full med? hehe den som blir roligast full mohhaa
Vem pratade du senast i telefon med? Viveka i ca 1 h
Vem har du en liten crush i? Hehe! Cory Monteith
Vem är snyggast i världen? jag har inte träffat alla i världen ;) (dryg chey)
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? vem kan jag ge dom till så jag ändå kan få tbx dom? banken? NEJ jag vet! MITT SPARKONTO SKA FÅ DOM! frågan blev just egd.
Vem är snällast i världen? Olivia Birgersson Asp
Vem vill du prata med?  ingen. Mitt huvud dödar mig
Vem sov du med senast? haha! jag gillar inte att sova tillsammans med folk. Så vet inte!
Vem såg du full senast? haha idioter på bussen! VEM FAN åker till ÄLVNÄS på FEST!??
Vem vet allt om dig? ingen! mohahha!
Vem kysste du senast? Daniel :)
Vem kramade du senast? höm, Camilla!
Vem kan berätta allt för dig? den som vill! är awesome hobbypsyckoholog (stavning?)
Vem kan du berätta allt för? haha ja du, många är väl öppna för de men jag tänker hålla käften stängd :I

ANNAT:

Vad blir ditt namn baklänges? Nilam
Har du gjort en snöängel i år? JAAAAA
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? yo no se
Tycker du att sengångare är söta? AAAAAWWWWWW! <3
Har du någon gång testat karate? haha ja ninjapro FTW
Första sporten du gick på? Gymnastik!
Minimorötter eller pommesfrites? Varför varför är det här ens en fråga? POMMES DIN IDIOT
Vad längtar du mest till just nu? Onsdag, huvudvärken går över och SOMMAR
Hur gammal har du tänkt bli? 329!
Har du haft vattkoppor? aah
Vad drömde du inatt? att jag pratade med en gammal kompis om att han var tvungen att berätta massa detaljer om hans förhållande med min kompis (hej lollo)
Vad åt du senast? IPREN
Vad är du mest rädd för i hela världen? att falla nerför en klippkant och dö.
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? jämnt, allmänbildning. Senaste: Bob Beamon tog världsrekord med 0,5 m (8,95 m och jag minns rätt...) 1968 och man var tvungen att mäta med vanligt måttband för de var så långt. Skulle kunna skriva nästintill ordagrant men pallar inte.
Vad har du för färg på ditt påslakan? blått
Bikini eller baddräkt? Bikini
Snyggaste läraren? haha finns de snygga lärare..
Är du mörkrädd? Ja!
Har du någon gång haft på dig ett par trosor? ne! de är lite pinsamt men...använder bara blöjor...WTF tror du klart jag har!
Riktig gran eller plastgran? Riktig! damp annars!
Tänt eller släckt när du ska sova? släckt!
Godaste drickan till frukosten? O´BOY
Duscha eller bada? DUSCHA
Har du gråtit i skolan nån gång? aah
Sjunger du på toa? höhö ja
Vilken färg har din jacka? En svart! me love <3
Använder du långkallingar? nee, de e för mesar ;)
Är du höjdrädd? SOM IN I HELVETE
Vilket land vill du åka till? runt hela världen!
Vad var det senaste som fick dig att skratta? Danne!
Vad ska du göra NU? KRÄKAS AV HUVUDVÄRK (haha inte en chans fy så äckligt)
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? ja<3
Vilka vitaminer åt du när du va liten? öh?
Är du polare med grannarna? lätt!
Vilka språk talar din mamma? Svenska å engelska
Vilka länder har du bott i? Sverige :)
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? ida!
Har du täckt någons hus med toalettpapper? nee :s
Suger det här? ja jag kmr spy
Har du varit på stranden? jaaa
Har du haft en stalker? hehehe nej
Minns du din/dina musiklärares namn? Anki
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? aah :d
Har du varit utomlands? Yes!
Vilket är de bästa bröllopet du vart på? Mina föräldrars och min morbrors :D
Var är dina syskon just nu? sover sover sover. 8 10 och 14 år gammla sussar dom sött kvart i 11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0