Just dont ask me what it was

Hellå :D

Dagen började i stress för jag försov mig och höll på och missa bussen. Men eftersom jag är så fruktansvärt brilijant (och kan sminka mig/äta samtidigt) så hann jag med bussen och åkte till Danne. Var där ett tag tills han skulle på match och åkte sedan in till vällingby och köpte en vårjacka :D
Nu har jag tagit slut på mina presentkort dock...måste hitta mitt försvunna kort annars kmr pappa att döda mig...

Hemma har jag degat vid datorn och kollat på solsidan :D haha frågan är nästan vem som inte kollar på solsidan?

jaja, skola+alla hjärtans dag imorgon.. mysigt...

OBS. om ni får konstiga sms är dom från Daniel jag glömde min mobil hos honom....klant -.-


sådant här fint vill jag ha igen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0