Igår Idag Imorgon ^^

Jste smarta bloggare (inte jag själv) brukar skriva om vad dom hittar på på dagarna. Jag är iofs mästare på detta men känner att igår lämnades som en vit dimma av ovetande :O skandal osv så nu ska jag berätta!

Igår skulle jag som alla andra dagar åka till skolan. Men det gick inte för detta grymma lands väderlekar hade bestämt att fixa ett snökaos. Woho.. Slutade med att jag puttade upp en bil ur snön, fick skjuts till skolan stog i snöstorm i 20 minuter etc.. Lyckad bra dag. Och sedan hände de omöjliga efter skolan så, av alla bussar som går, går 342an!!!!!!!!!!! SÅ.SKÖNT! och två stycken på en gång :D (vad nu det ska va bra för..)

Sedan hem och ha lite tråkigt och sedan åka till min Daniel och vara med honom :D wiii :D


hejdåå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0