Gunesh är en krävande själ

Hej Hopp! Jag heter Malin är 116 år fyllda och denna blogg är mycket gammal. Om du tittar noga kan du hitta spindelnät i hörnen. Jag är en hemlig vampyr och går 9:onde året i skolan för 100 tusentals gången. Jag dricker blod och kan förvandlas till en fladdermus.
 Solljus får mig att glittra (som Edward, han och jag blir förjävla mobbade för att vi skulle vara feér. *fnys* )
Denna dystra dag är ännu en vinter fylld av grått dis och ett oerhört fånigt nationellt prov. Oerhört fånigt.
Jag fnyser av tanken på att dom faktiskt återanvänder sina prov...Att dom lata jävlarna inte kan skriva nya är en besvikelse för min hjärnas höga nivå.

Yepp thats my day. Fun. (o-m-g låter som en tonåring...Men åh andra sidan, bra träning)
Jag genomled även en fruktansvärd nervkvaddande musiklektion. Musik är inte min starka sida och inte ens som odödlig blev det bättre. Usch och fy för "Still havent found what Im looking for" jag borde minsann snoka reda på dessa U2 och se till att de ångrar sig bittert över att utsätta mig för sådan tortyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0