C

Hur har året 2010 varit för dig?  lyckligast hittils
Bättre än förra året? skämtar du eller! 2009 sög tummen upp för 2010!
Har du träffat några nya vänner? ja :D
Har du flyttat under år 2010? Du vet bor numera i Afrika och har leguanuppfödning 
Har du hittat en ny låt som du älskar? jaaa, fast sedan har min musiksmak ändrats BRUTALT senaste året :S
Har du kysst en främling? haha en som var nästan var en främling då, ja!

KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2010? haha! nu säger vi såhär, ny osäker underbar - mina tre killar ;)
Har du varit kär? Japp hela TVÅ gånger :D
Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja :)
Har någon sagt jag älskar dig till dig? ja (börjar gråta....de här är fan skuma jävla humörsvägningar)
Har du haft ett hemligt förhållande? haha! ja jävlar vad de blev smyga i början ;) inte för de hjälpte när man har med Stina å göra....

SORG&HÄMND
Har någon i din närhet tagit självmord? nej! och kommer inte hända!
Har någon i din släkt avlidit? aah :(
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? haha! alldeles för ofta men oftast inte för å skada!
Har du varit i slagsmål? heheh aah

PERSONLIGT
Har du skämt ut dig? nej. Jag är aldrig pinsam. De är bara mina leguaner som ser mig ju?
Har du ljugit för en vän? hmmm tänka. Jag tror de. Förmildrat saningen antal gånger
Har du varit ute en hel natt? naje *duktig flicka*
Har du blivit tagen av polisen?  ingen sa att man inte fick ge knark till leaguaner så dom ska växa fortare okej?
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? mys!

SKOLAN&FRITIDEN
Har någon varit elak mot dig i skolan? haha jaaa varför tror du jag flyttade :´(
Hatar du någon i din skola? NEPP :D
Har du haft alla rätt på ett prov? nope
Har du förlorat en vän? juppi
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? öhm nee?
Har du ljugit för en bästavän? JAG VET INTE
Har du många killkompisar? Haha önskar jag hade fler, gillar killar mer en tjejer egentligen :)

VEM SKULLE:

Skulle du vilja vara längre? JA
Skulle du vilja väga mer? hmm, njä men skulle inte bry mig om jag blev lite tjockare :)
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? Jag skulle dampa. Ja. Men sån är jag.
Skulle du vilja ha sex med en kändis? hm... njä?
Skulle du vilja dricka dig full nu? ne!

DU KAN:

Kan du röra på öronen? haha nej
Kan du slicka dig på näsan? näää
Kan du kolla i kors med ögonen? ah
Kan dina föräldrar lita på dig? Yaaa *duktig flicka* gör dom de? NEJ
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? ja duh? jag sover juh ibland?
Kan dina vänner lita på dig? JA!
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Hmm, om jag vill ha ngt köper jag ju de såklart.

TIO HAR:
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Nej O:) (vad är de för fråga min mamma kanske läser det här!)
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Jarrååå :)
Har du ett syskon? Åh mina änglar, mitt ljus i tillvarorn, mina syskon, Hanna Björn Camilla<33333333 uppfatta ironin)
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? NE :D OKEJ FÅR DAMP TEXTEN FÖRSVINNER NÄR JAG SKRIVER


Kommentarer
Postat av: Viktorsophie

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2011-05-30 @ 08:38:49
URL: http://viktorsophie.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0