World start turning

Spanska är spanska, provet gick sådär. Kommer få E iaf! Svenskan var najs. Prick 500 ords novell, skulle vara 500. Jag är awesome, just sayin´

Sedan så hade vi biologi <3 jag äääälskar biologi (faktiskt inte ironisk...) vi gjorde korsningsscheman, mihihi

Sedan pallade jag inte längre (fick faktiskt feber igen på biologin, belive it or not) så begav mig till Tove (saknat henne som fååå!) som klippte mitt hår, och så snackade vi oavbrutet i cirkus 2 h. Sedan så svängde jag förbi Nils Lilla och kollade in hans "nya" hus (den jäveln övergav Älvnäs för ca: 2 år sen, ska aldrig förlåtas. mihih)

Efter de skulle jag då jobba ;) men så blev de ICKE utan jag kommer upp dit, blir tillsagd att de inte blir ngt och får 100 :- i handen för "besväret" inte mig emot :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0