Woop woop

HEJ!

Igår var jag först hemma på morgonen, sedan med mina små älskinger, mina soulmates,mina vänner och mina brudar Olivia och Viveka. Vi kollade basket, eller ngt <333

Sedan hem och upp till granne, på middag, tur att jag inte var där från början, dom hade ätit otroligt mycket (och druckit cirkus 1 l vodka och x antal snaps...känns bra) Sedan hem, kolla mer basket och sedan vakna imorse och dra på mellandagsrea med hannipaj å mor min.

Köpte underkläder (rea) parfym (rea) jeans (inte rea, aj) och shorts, som jag inte vet om jag ska lämna tbx dom dock... dom är fina (metalic/svarta jättehöga jättekorta...) Filip ska avgöra hur min bakdel ser ut i dom i morgon, även deras öde! ;)

Ska bli skoj att träffa den pojken! :D hihi jag och Filip har typ varit kompisar i 4 månader och inte träffats? galet men ganska standard i min "socialt okababla" värld.

Sedan ska jag och systra mi byta rum också... sjukt coolt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0