Sjuk chey - designat kalender och nu jävlar

Hej! jag var då på bio med världens bästa Louise i söndags, såg maktens män (?). Pojkar sa den va bra, vi accepterade fakta - den handlade tydligen om politik, gaaanska onödig film men men ;) Sedan sov jag hos Lou, mycket mysigt minus de faktum attt vi smitta ner varandra och båda två blev jätteförkylda. Helt värt iaf!

Idag har jag då varit hemma och sjuk, och blir nog borta imorgon med :/ enda produkiva idag har varit att avverka ytterligare 6 gossipgirlavsnitt samt designa om gymnasiekalendern till min numera ascoola kalender. Älskar att man har en gammal Rick Springsteen skiva hemma som nu pryder min kalender. Älskar saker som är 30/40 år gamla <3



 Framsida

 Baksida

 Så sjukt ball! älskar den mihihih <3 (ja,jag är fet stolt över mig själv, så förstör icke!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0