Krasch boom bam

Hola mina små älsklingar!

Idag var de skola, vi rullar som vanligt med knaz-engelska (pratade mat hela lektionen, alla var hungriga efter...) och sedan lunch (se mig då) efter de gympa, hoppade den pga min förkylning. Ska träna ikv iaf :)

Gillar att min klass är otroligt tävlingsinriktade, även när de kommer till något så simpelt som pingis. Härliga dom där! Fick se lite dunkar och pratar kärlek med Herr.Brwa Pishdari. viktigt viktigt!

Nu ska jag väl egentligen leta efter min jäkla miniräknare... nationella i matte på onsdag.. måste hitta den!

föresten, kolla in mina asfräsiga pennor.

 
hahah oj skakis tjej, pallar inte ta om dom :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0