Denna dag

Börjar med att jag försover mig (alltså på riktigt... -.-) men får skjuts av min mammi till stora vägen så hinner till skolan, där vi samlas i klassrummet och äter lussebullar (Lollo och jag själv åt väl sisådär 5 var...?)
Sedan samling i aulan, folk sjöng, höll små tal osv... vanlig avslutning lixsom!

Sedan så skulle jag och Lollivi Love hem, men bestämmer oss ist för att åka till Nils lille i vby, och hjälpa hans kompis hitta julklappar till hans kusiner ;) Efter de hem, möta Tove (looove) och  få flickan att agera frissör åt min famiiilj ;) mitt i all ska man lämna pengar till Nils och all blir knas men de går osv och KNAAAS

Sedan har jag även gjort sjukt goda, gigantiska, russinfyllda lussebullar. Så jävla värt!


PUSS OCH SOV GOTT OCH TAGGA JULAFTON


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0