YES! Älskar älskar älskar test :d

Är du i ett förhållande? Nej :(

Har du kysst någon idag? nope inte idag.. igår ;)

Är du romantisk? hehe älskar romantik mellan andra människor, älskar romantiska scenarios. Men tror hela tiden att romantik är fejkat :(
Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? Åh! haha någon jag kan älska och som älskar mig tillbaka. Någon som inte ger upp, och någon som är stolt över att få vara med mig..
Vad är viktigt i ett förhållande? Kärlek, ärlighet. Och bambambaaa, de som Apppeltofftare är värdelösa på: kommunikation!
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Oja! Haha, har slängt mig i famnen på massor av människor jag tycker/tyckt om. Vänner, fiender och helt random pojkar har sett mig gråta som ett barn. Härligt!
Har du lekt med någons känslor? hehe, jupp. Elaka barnet här.. En blev riktigt ledsen... :( 
Hur många har du varit ihop med? Haha hela 2 stycken! De andra brutalt mer seriöst än de första ;)
Hur länge höll ditt längsta förhållande? 5 månader :P
Hur länge var ditt kortaste? haha ja, hur länge va de? 1 månad kanske?
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? FÖRHÅLLANDE JAG HATAR ATT VARA ENSAM VILL HA POJKVÄN NU
Är du en bra pojk/flickvän? hehe om svartsjuk,aggresiv,retsam, övertolkande men älskar folk till max, så ja?

Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Öhm, sova som i sova hela natten eller bara ligga bredvid? Ligga bredvid måste väl vara Thai då? :O

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Hahaa, 30 typ.. Dom va tsm i ett år innan dom skaffade mig (???!!!)
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? Haha, åh jag vet inte! Jag vill tro på kärlek så mycket att de inte skulle vara någon tvekan.. Men nej, de skulle jag inte
ar du mest blivit dumpad eller dumpat?
 Haha 50/50. Men hur jag blev dumpad var 1000 gånger värre än när jag dumpade.

Hatar du ditt ex? nje. Ibland, när jag är arg. och ensam. Eller när jag berättar om uppbrottet, då blir jag arg..

Har du kvar någonting från dina gamla förhållande? Hmm, ja! :) kommer nog spara de också

När du vill ha någon, vad gör du? Haha åh gud. Ibland (ehm ja..) så brukar jag stöta brutalt på folk. Har funkat i vissa fall. Andra gånger är jag bara extra trevlig. Och tittar folk väldigt mycket i ögonen!
Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Haha min bror, min pappa. Sen min närmaste killkompis är Micke!
Vill du gifta dig? Varför/Varför inte? Ja, för de är vackert. Och för att jag älskar bröllop
Vill du ha barn? JA :D

Blir du lätt kär? hmp, jag trodde det. Men inte nu längre, rädd för att bli sårad..
Vad är det mest avtändande du vet? hmm, HATAR rasistiska/sexistiska skämt. De är bara hejdå, jag vill döda dig så nu går jag.
Hur viktigt är det att man har något gemensamt? Alltså varför är detta sådant tjat om? Älskar du människan, då bryr du dig inte!
Har du fått ditt hjärta krossat? Haha yes! Inte så roligt, precis lika brutalt som de låter.
Har du en “utseendetyp” hos killar? Ja de har jag! Jag vet bara inte vad som utmärker den!!! Viveka brukar kunna gissa sig till vilka jag tycker är snygga, och hon har typ alltid rätt! Älskar kortklippt hår, och speciella ögon
Vad tycker du om att ligga på första dejten? haha ja du, lite tidigt kanske
Vad tycker du om one night stands? Varför inte, fast tror man ångrar sig
Är kärlek allt i livet? De borde inte vara det. Men till stor del ja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0