Vad hände med vänskapen?

God eftermiddag. Jag ligger i min säng, helt däckad!

Vaknade vid 7 av den idiotiska borren utanför fönstret. Hur jevla lång tid kan de ta att installera bergsvärme?!

Sedan iväg till skolan, kaos och pannkaka och sen Olivia med springskor och handduk till en förvirrad Malin.

Sedan skola.

Min klass är antagligen mycket medvetna om att göra ett bra intryck eller är extremt seriösa. För ALLA sitter i klassrummet en kvart innan vi börjar, mycket kooonstigt! Sen att lärarn är en kvart sen gjorde alla aningens rastlösa... Lekte lek och lånade böcker på engelskan och sen var de dags för lunch.

Efter det var det gympa. Vi skulle då springa 3.2 km... Palla.
Men vi tog oss iallafall dit, vilket tog typ en halvtimme/45 min.. Och sen sprang vi... Hatar att springa.

Övertalade Louise att vi minsann skullle bada! Så hon och jag samt några killar badade i det förvånandsvärt varma vattnet. Var sjuuukt härliigt :)

Men vill spela basket helt sjukt mycket men handen klarar de inte. Lyckades göra något med den så fick en liten smärtattack.. och skrämde Calle en aning. Vi gick och prata lite och sen börjar jag skrika och hoppa runt och svära för jag råkade göra illa handjäveln.

Den snälla människan skjutsade mig även på sin cykel från där vi sprang (solnågontingbadet) till nockeby!! :)
De tog väl sisådär en halvtimme!

Nu hemma, hemsk huvudvärk och är extremt trött. Vill bara sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0