That girl

God kväll!

Dagen började med lätt försening, men jag va minsann inte värst BÅDE Lolpop och Viveka missade bussen..
Pratade med Felicia på bussen också :)

Väl i skolan sätts vi med mattediagnos.. Oerhört roligt, särskillt eftersom jag gissade och hade mig en stor del av provet. Och ja, jag kommer så.inte.klara. matten dessa tre år. Men ska fan försöka!

Sen tog vi någon sorts skolfoto, fick Lollie att börja skratta och en mördarblick från fotografen. Mycket roligt!
Lite genomgångar (?) och så lunch och sen hem igen :D

Väl hemma pratade jag med världens bästa Viveka (som jag tydligen inte klarar att va utan i en enda dag, abstinensen slog till så vi pratade väll i ca 2 h om nästan ingenting! :)



Pappas namnsdag idag också, så frozen cheesecake till efterrätt (ibland måste man ju älska Hanna!) 


 hehe, bästa bilden på min far!

Kommentarer
Postat av: Viveka

älskar dig <3

2011-08-20 @ 00:07:39
URL: http://vivekamindelof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0