Nu tar vi tag i skiten!

Hola Locos y Locas :D

Mycket har hänt sedan jag senast kikade in på min lilla blogg!

Vart i Den Lilla Ruttna Hålan Finnspång på träningsläger i 10 dagar. Jobbiga träningar härliga människor och massor av idiotiska och förstörande problem på alla fronter. Gymnasium kärlek och smärta finns alla med på listan!

Annat dramatiskt som hänt är att jag har skärt sönder handen lite (5 stygn) efter att ha blivit lite för aggresiv mot ett fönster efter ett bråk med mina föräldrar. Fönstret gick sönder när jag slog liiite för hårt på de för att öppna det. Alltid lika lyckad!

Så nu ännu en gång sitter jag med omlindad hand och är lätt handikappad! myspys!

Bild på den sexiga styckningen och bandage kommer mohahaha (ja självklart ska jag ta tillfället i akt och gnälla!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0