Hur vågar man chansa om man aldrig har haft tur?

Denna dag spenderades i skolan. Utan att överdriva! Började kl 9.50 och gick till 16.30. De är fan sjukt jävla lääänge.

Fick mig ett fantastiskt gott skratt på matten. Har inte skrattat så på länge. Sådär så man skakar av tyst, tillbakahållt skratt. åh så roligt!

Min klass är föresten nog den dummaste natur-naturklass någonsin. Men alla är minsann fantastiska iallafall (utom en)


Jag drar mitt strå till stacken genom att vara helt värdelös på matte. Kallade ner min käre granne Anton så denna mycket genialiska pöjk kunde hjälpa mig! :)

Nu: sova. Mohaha

Imorgon: två mattelektioner. Döda mig nu, snälla. Lönnmord kanske? mitt fönster innehåller ju endast en ruta numera så kan icke vara svårt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0