God Kväll Vackra Värld

Hejsan!

Sitter här, glad. Kanske livet kommer falla tillbaka på rätt spår snar. Eller inom en inte för avlägsen framtid iaf!

Idag var jag i stan med min Lolpop igen och träffade en mycket saknad Lovisa!! Fikade, pratade (ja självklart började jag prata göteborska efter en kvart i hennes sällskap!) och mös.
 Hihii, mina göllungar!

Lolpop och jag köpte en trisslott, galet taggade och fnittriga efter rolig butiksanställds uppmuntran skrapade vi den och bam bam baaam ´vann 50 kr!!! Så då köpte vi två nya låter och bam bam baam´vann 100 000!!!! :D :D
Haha eller inte! ingen vinst på den inte :/
Träffade på Viveka också (så glad att de löste sig min ängel!), mer fika på Waynes och sen iväg å träffa världens bästa och vackraste kusiner+farmor för bio!

Vi såg "Horrible Bosses", faktiskt mycket rolig film!! Har saknat mina fina kusiner!
 Märta Hanna Jag Karin!!

Nu äntligen hemma sitter jag och luftar de hemska stygnen, gör lagom ont!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0