Första skoldagen

Jahapp då har man börjat skolan igen. Gymnasiet. Fy fan.

Har ett bra schema, men hela 4 (??!!) mattelektioner.. varav 2 st är på fredagar! Klassen är väl bra, vad vet jag de har gått en dag! Men går med både Olivia och Louise så de e najs :D även Fredrik Muresu och Gabriel Sparrman från p95 går i min klass, mysigt värre :P

Har egentligen inga riktiga minnen från dagen, lite som en söömndrucken visa, hehe! Men vi lekte lite, lyssnade, skrev brev till oss själva och rundvandring. Imorgon blir det mattediagnos. Döda mig snälla.

Efter skolan drog jag och Lolpop och hämtade Camilla i vällingbyhallen! Väl hemma har jag inte gjort så mycket, sovit lite..

Imorgon är en ny dag... Snälla gud låt mig somna och vakna upp om tre år och de ska vara dagen för min student. Snälla söta vackra gud i himmelen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0