Denna magnifika dag

Dagen börjar med 17 (!!!) sms. 15 av dom från en alltmer stressad Lolpop per sms, hon har alltså försökt väcka mig! (vilket jag bad henne om kvällen före, mission lätt misslyckad!) och sedan runt typ 1-2 drog vi in till stan!

Jag med min alltid lika perfekta tidsuppfattning trodde vi skulle träffa Språkresebrud meen neej hon kommer imorgon!!!

Vu hade trevligt ändå, kollade in ung08 och strosade vidare till Sandys för matpåfyllning! (att jag sedan även åt en kaffeslush och italiensk chokladglass så min mage såg ut som den var proppad med en 4-5 månaders bebis är en annan 5:a, gott var de iaf)

Sedan så gick vi på en rejäl promenad runt halva stockholm! Från drottninggatan i en rejäl omväg till tre olika parker och sedan tunnelbana vid st:eriksplan!

Jag har saknat min vackra flicka. Har motvilligt fått lära mig att inte bli väckt med facedrop av en ondskefullt pigg Lollie klockan 7 varje dag i tre veckor i ett så vackert England. Jag saknar det något fruktansvärt mycket!



Happy Brudar gör London osäkert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0