Älvnäsfestival...

I fredags kom jag hem och gick direkt ner och passade världens gulligaste Sebastian och Hugo. Lagade mat och lekte med Sebbe. Min bebo, älskar barn, dom är så jäkla oproblematisa och glada :) (och jag får leka som en 2 åring, score!)

Sedan på lördagen så vaknade jag upp och blev med taggen på Älvnäsfestivalen. Denna stora tillställning innebär att älvnäsborna samlas, har loppisar och fika och gammelbilsracing samt samtalar med varandra. Oerhört trevligt... Detta är del 1!

Sedan så hade Markus W brutit fingret (min brors bästis) så jag fick ett sistaminuten jobb att jobba i cafét uppe vid vallen! De var skitkul och massor massor massor med folk! :)

Sedan back to älvnäsfestivalen, hänga med Emma och dra hem lite fort. Bli grundlurad av Fredrika och Filip (dom jävlarna) samt bege mig ut med båten med Camilla och mammapappa, väldigt härligt, jag älskar att åka båt!!

Sedan är det dags för Älvnäsfestivalen Del 2.
De är delen då dom har en "konsär" i fårhagen och dom vuxna super! Vi stackars ungdommar leker med små barn och skäms för våra föräldrar. Fick iallafall umgås med min fina Emma lite mer!!

P.S Evert har en sjukt cool keps (en sån som jag vill ha) D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0