Skolan som vanligt. Trevligt liv man har.

Jag är alltid stressad på morgonen. Hemst och blä och idag fick jag springa iväg osminkad hår som helvete och strumpbycor med HÅL i. Var sjukt arg på hela världen. (som vanligt då)
 
Hände inte så mycket förutom att jag satt och längtade till vi skulle ha matjour, eeh va? Fatta hur mycket jag hatar skolan om jag bara föratt slippa frivilligt torkar bord hela dagen... Slapp spanskn, gav min uppsats till en 8:a så denna skulle ge den till min lärare. hehe.

Sedan hade vi engelska. Jag och Lisa åt upp Antons godis och sedan bröt vi ihop av skratt när Lisa stavade fel på lose. Ja, engelska ordet för förlora. Hon stavade loose. Sjukt roligt!
Efter det musik (suck) då vi lyssnade och lyssnade på läraren och olika klassiska musikstycken. Vi hade hört vart enda ett genom disneyfilmer. Tur att man kan få kunskap genom alltig! ;) <3

Väl hemma efter som vanligt lika givande bussresa (ironi) så satt jag och syster och kolla kläder på datorn, slogs om vem som fick köpa vad och nu lagar hon mat. Till allas informatin: Hon kommer överleva och hon är inte döende. Ännu muhhaa

 Min före detta bonda syster ;)

 I do love you. Always


Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-09-23 @ 18:37:50
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0