Det är bevisat!

Man klarar sig INTE utan mobil under en dag. alls! Jag har gått och haft abstinens efter min lilla mobil hela dagen sedan jag glömde den hemma i morse :( Men nu har jag den! :D

Dagen var tråk skola+depp för ingen mobil :( och Min Älskade Ems fick anfall (?) och typ höll på och svimma och skaka i en kvart. Var så läskigt och gick och oroade mig hela dagen! :( På livskunskap lekte vi en lek kallad "Soffan" och vi tjejer ägde ut killarna, med 3-1 ;) (Det är en konstig lek, man byter namn och vill få sitt eget kön att hamna i soffan ;)

Sedan träning, teknik+träning+fys. Det är jobbig med basket ^^ Är nöjd med fysen iaf (wihooo, äntligen?) Tog 20 kilo i frivändningar (det är konstigt fråga inte. bara konstigt...)

 Härlig bild på martin (tack emma) och Max från Gotland ^^


Kommentarer
Postat av: Emma

Måste rätta dej nu.. det är max och martin...

2010-09-22 @ 21:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0