Dagen ^^

Superbra morgon måste jag säga. Verkligen. Kommer till skolan öppnar mitt skåp gnäller och hör Ems sucka över att "vi har ju det jävla no-provet idag..." WAIT! No-prov? VAA?! Det hade jag glömt, så jag gick i en liten suddig, gråtonad panikbubbla tills Nolektionen med näsan i böckerna och utan någon som helst uppmärksamhet till omvärlden. Trevlig.

Eftermiddagen destå trevligare, dock med sjuukt stress början -.- Skulle till mormor men cyklade hem så fick skjuts av mamma till mormor. Åt mellis och åkte sedan till brommaplab föratt möta Eric. Va med honom och William hemma hos William ;) och åkte sedan och tränade (dvs sköt lite sådär, pga Coach i helsingfors :P )

Och sedan hem till mromor hem till mig och panik inför orientering. Shieet. Fuck. Dö. Någon i HELA världen som gillar orientering? nä just det!'



Kommentarer
Postat av: spiderchick

oj, sorry jag trivs VÄLDIGT bra på mitt jobb :)

2010-09-21 @ 07:37:16
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0