18/9-10 Crash and Burn

Började dagen med att bli sönderhoppad, avdragen täcke och frågan: vill du med och plocka svamp? :D NEJ FÖR FAN! skrek lilla jag och kastade allt jag kunde hitta på min elaka far och syskonskara. Vid tio drog jag och passade barn, katchiiing! 200 kr rikare!

Har varit med familjen på IKEA och i barkarby Outlet. Köpte skor :D Först gick vi på IKEA då jag och Lillasyster gick runt och planerade våra framtida lägenheter, samt sa mitt rum, mitt kök, min säng etc och pekade på saker. (jag och Hannas vanligaste sysselsättning på Ikea) och sedanså åkte vi till Outleten och köpte skoorna :D

Visar bild sedan pappa snodde kameran -.-

Ikväll blir det mer barnpassning! Till fýra ungar denna gång (två stycken mina egna syskon, gosuch död chey?)

Ha de braa! <33

Syster lycklig med ny målarbok?

nostalgitripp? BOKMÄRKEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0