Självmordsbenägen efter förräderiet

Idag gick jag i skolan (big f*cking suprise!)

och hade först mentor= lyssnade inte
matte=lyssnade inte
spanska=försökte se intresserad ut *lyssnade inte*
no=försökte, gav upp och försökte igen
gympa= HELL YEAH!

Sedan Lisa övergav mig så boxades jag och Emma N :D Emma och jag var taggade som satan eftersom vi låtsades slå på dom människor vi hatar mest i hela världen (gissa vem hahaha) Vi e så djävulskt grymma tjejen! :D

Sedan träning och DAMPANFALL (jag ska döda mobiljäveln)


Kommentarer
Postat av: LINA K

SV: Förlåt för jättesent svar, men vill i alla fall skriva och säga TACK SNÄLLA för din fina kommentar!! =)

2010-10-18 @ 23:23:21
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0