Pojken I Randig Pyjamas

Pappa gömde våran dator! /därför dåligt med blogging ;)

Tisdags sög. Borde ha pluggat och hade en helvetes U-18 träning 19 idioten sprang vi. Trodde seriöst att jag skulle dö...

Onsdags: träning+skola hela dagen, sov hos mormor

IDAG: Går i skolan (alltid) hat dötråkigt (alltid)

Idag börjar övandet inför Lucia. Jag kan INTE sjunga, men tkr sådant i roligt+att jag älskar att plågas i musiksalen- därför är jag med! :D (seriöst blä för Lucia, men måste försvara mitt VG..)

Ska snart börja plugga inför engelskaprovet... Jag är körd.... Hatar prov....

Vet du vad man kan göra istället? Leta efter nya älskade artister på youtube, smart drag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0