Las Fjortas Locas

JAG ÄR EN DÅLIG BLOGGARE.

Men NU nuuu ska det bli ändring minsann! Jag ska bli en awesome bloggare (hehe not men vi säger go for it)


Idag bra dag :D Fick bra betyg på mit prov jag trodde jag skulle få g- på och Måns kom och hälsa på i skolan! :D Måns har flyttat till Kambodja. (vart fan ligger kambodja? Asien typ. Bredvid Kina eller ngt) och jag har faktiskt saknat honom lite, känner honom inte ens så bra :P Han fick en kraam iaf!

 Sedan så var Martin ubergullig på gympan och var en äkta gentleman som passade bollen till Amanda och var allmänt snäll och peppande, sånt gillar vi ;D

Sedan träning och nu hemma med 6 fjortisar i olika former och storlekar. Så går det när lillasyster fyller 14. Happy day när man ska upp astidigt för match...

// MALIN :D (den där lite läskiga människan)



¨Så här illa går det om man tar bilder på min användare, mahahaa


Kommentarer
Postat av: fredriiikaaaa

NAW VA GULLIGT!! asså de me gympan

2010-10-08 @ 23:13:21
Postat av: Emma

ASSo freddie dör tyyyp!! nu har hon kommenterat både vivekas blogg och din blogg malin!!! någon är avundsjuuuuuuuuk ;)

2010-10-09 @ 00:25:42
Postat av: Bell

Hahaha tack Malin! Varje gång vi är hos er blir vi kallad för fjortisar :P

2010-10-16 @ 11:27:27
URL: http://tvillingarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0