El día (det är en fuling ska ni veta!)

Jag försov mig :O Brukar inte hända men nu vaknade jag 5 i 8. Bussen går 5 i 8. Fail... Kom ändå bara typ 7 minuter för sent.... Gamal (stavning?!) pratade om atomer. Jag sov. Jag kan inte hjälpa att hans röst är det mes effektiva sömnmedel som finns. Sedan så försökte jag,Jim,R.J med flera att göra tennsoldater, det var iallafall ursprungsideén... Det slutade med att vi släpete ner tennpluppar i vatten. Oerhört coolt! :S

Sedan matte, Åh tjoho... Matte (personen  och siffrorna) kan seriöst ta och se över sina egna jävla problem innan dom förstör min vardag -.-

Efter skolan hängde jag med Min Älskade Emma, jag var utelåst så hon og mig under sina vingar <3 Vi lockade håret (MISSION FAILED) och pluggade *host*

Snart träning! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0