Dom vill att du ska vara posetiv, men aldrig naiv

Hej världen!

Skolan som vanligt, skrev so prov och hade tråkigt :P Sedan så hade vi två timmars engelska och Jessica terroriserade mig och sjöng och petade när jag försökte sovA.
På idrotten körde vi badminton, jag ÄLSKAR badminton!
(fast jag brukar skada mig själv och få bollarna i ögonen, no big deal..)
Efter det så hade jag och Holmsen lite snack och planerade in en gigantisk resa u till lilla liiiilla adelsö där Mema bor :D

Sushi hälsar, hin gillar knappen V så jag får radera lite då och då sedans kattan går på tangentbordet.

TRÄNING SNART :D


Kassa bilder på min gris och jag ;)


Kommentarer
Postat av: MeMa

adelsö hällsar att vi lääängtar efter lite stor-stads besök^^ <3<3

2010-10-15 @ 17:50:32
URL: http://justmema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0