This is me

Visste du att:

att jag vill ha - PENGAR! och kärlek och massa massa kramar
att min senaste kyss - var ett beslut
att jag lyssnar mest på - michelle branch
att jag pratar - oavbrutet
att jag inte gillar - gymnasieval
att jag avskyr när folk startar - bitcha runt utan anledning och att stava till anledning
att kärlek är - 
för dårar
att jag gillar att - äta godis
att jag alltid kommer att - vara jag
att jag är hemligt förälskad i - ingen just nu ;)
att sist jag grät var - jag gråter jämt så vet ej ;)
att min mobiltelefon är - dum i huvudet och jag saknar min HTC-älskling <3 R.I.P
att när jag vaknar på morgonen - vill jag sova vidare
att innan jag går och lägger mig -  gnider mina fötter mot varandra (que?)
att idag har jag - varit med Viveka, köpt tvål till mig själv och skickat konstiga sms
att jag just nu tänker på - Ingenting, blankt tomt. Jag är awesome på att inte tänka alls..
att i kväll ska jag - sova...
att i morgon kommer jag - bli medtvingad i Gamla Stan och köpa fotledsskydd 2
att jag hoppas -
att jag hittar ngn att bli riktigt jävla kär i! :D

Har du:
Någon som förstår dig? alla gånger men olika personer. Förutom när jag är på emo/damp humör
Någon som du saknar? ja
Någon som du hatar? hehe, hata är ett starkt ord... JK klart jag gör
Vem kramade dig senast? marcus ^^
Vem ringde dig senast? viveka ( klassiskrt fall av: jag-hitar-inte-min-mobil-ring-till-den...)
Vem ringde du senast? viveka
Vem var hemma hos dig senast? öh? (bor off!)
Vem var du hemma hos senast? VIVEKA
Har du några kärleksproblem? hahahahhaha, nej ja. Venne? typ inte...
Har du pratat med någon idag? japp :D (översociala jävel)
Har du gråtit idag? nästan, jäkla blodremiss!
Har du skrattat idag? alla gånger!

Jag:

Är singel? nu så
Svär ofta? hehe jämt. Min mammas moster skvallrar om att jag svär mkt till min mor....
Sjunger i duschen? alla gånger
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? LÄTT!
Skrattar åt dina egna skämt? heheh ja, jag är så sjukt rolig!
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis?
  HELL YEAH

Har du:

piercingar? öronhål
Syskon? tre stycken förhatiska skitungar. always in my <3
Jobb? nej
För många vänner? det beror på hur man ser det :P
Rymt hemifrån? japp japp,
Färgat håret? naje
Bra självförtroende? hahhahahahha. nej. man kan tro det. i vissa situationer,
Sagt "jag älskar dig" till någon?   öhm. nej.
Varit kär? faktiskt ja
Gjort något olagligt? hehe, räknas sno valsedlar som olagligt?
Somnat i skolan? naj inte ännu :S
brutit ett ben? naj (peppar, peppar ta i trä)
Tappat bort mig i min hemstad? hehhe ja...
Sett en fallande stjärna och önskat? venne., men jag blåser på ögonfransar?
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra?  hahaha, jämt. Fett dålig på att hålla löften till mig själv. Särskilt om det infatar godis...

Smugit ut utan lov? hell yeah
En hemlighet som ingen annan vet? det beror på vad en hemlighet är.
Sovit en hel dag? åh vad jag skulle vilja <3
Somnat gråtande? ja
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? nupp men pussat på flera stycken ;)
Blivit generad inför folk? hahah tell me about it!
Varit kär i någon utan att säga det till personen? japp jag=fegis
Ätit musslor? japp! (det är faktiskt rätt gott)
Varit på en festival? hmmmm, gills världens minsta i Dalarna då jag och min kusin ville kidnappa barn? annars inte
Haft ett förhållande i under en månad? ehm hur långt var det? en månad? tre veckor?
Blivit kallad player? hahahhaahha (vänta nu) skulle skriva nej för det är jag absolut inte men ibland när bitchar är sura händer det grejer så ja...
Färgat ditt hår svart? nej, skulle bli blek som ett monster o.O

Vad:

Längtar du till mest just nu? Julafton och att gå ut 9:an!
Ska du göra i helgen? skrika mig hes :S

Har du för kläder på dig? tights, tröja, halsband underkläder :P
Gjorde du igår? sov på en brandstation
Ska du göra i sommar? åka ngn stans med mina brudar och chilla gaaalet (jobba)
Åt du senast? mat.
för mobil? sony ericsson-hata
köpte du senast? godis :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0